Totul incepe cu o bună planificare. Pentru început, ar fi bine să se realizeze o prognoză, poate pe până la zece ani, cu proiecția creșterii afacerii și a aspirațiilor dvs. Dacă spațiile sunt deținute în proprietate sau închiriate - acum ar fi momentul potrivit pentru conducere să revadă parametrii activității curente și propuse, cum ar fi SKU, rate de preluare și comenzi prelucrate. Luați în calcul tipurile de bunuri pe care le gestionați - sunt bunuri cu mișcare rapidă sau cu mișcare lentă de tipul C?
Dacă operațiile curente sunt în cea mai mare parte manuale, veți lua în calcul automatizarea? Dacă da, când se va materializa ambiția de a deveni preponderent automatizate?
Dacă luați în considerare extinderea, probabil că veți avea un inventar mai mare. Veți ști dacă modul anterior de operare nu va mai funcționa probabil, dacă nu reușiți să refaceți stocurile la fel de repede și de precis cum știți că ar trebui să o faceți. În acest caz, ar cam fi timpul să luați în considerare automatizarea acestor procese pentru a evita erorile viitoare. Zona de recepție va fi invariabil mai mare și va prelua mai multe stocuri.
Pentru a evita încetinirea operațiilor, va trebui probabil să recepționați, să verificați și să sortați produsele cât mai repede posibil. Din nou, introducerea unui nivel de automatizare acum sau în viitor poate fi o soluție bună. Pentru aceasta, va trebui probabil să ajustați sau chiar să renunțați la procesele anterioare de recepție. În orice caz, orice investiție planificată trebuie luată cu atenție în calcul și trebuie să se justifice din punct de vedere financiar.
Gândiți-vă la crearea unui bun mediu de lucru pentru personalul angajat. Concentrarea exclusivă pe plasamentul stocurilor poate da la o parte și neglija considerente precum deținerea iluminării corecte și stabilirea unor rute de preluare care să le facă munca mai ușoară și, chiar mai important, care să creeze condiții mai sigure de muncă.
Deci, pe cine veți lua partener pentru a realiza toate acestea? Alegeți un producător consacrat în industria de depozitare, care vă poate oferi dovezi solide de succes, un portofoliu de soluții de produse compatibile și o soluție de service în siguranță, sustenabilă pe ciclul complet de viață; un partener care poate dezvolta produse orientate spre viitor, care se pot integra fără cusur în programul dvs. de extindere, pe măsură ce acesta avansează.
Analiză și consultanță Dexion
Deci, de unde începe specificația? Dexion nu oferă numai consultanță și orientare generică pentru cerințele dvs. de depozitare; mergem mai departe și vă oferim asistență și consultanță practică, cu o analiză mai detaliată a cerințelor dvs. de depozitare.
Analiza noastră internă va traduce necesarul dvs. de depozitare într-un raport de specificații, evaluând toate zonele depozitului, inclusiv:
- Dispunerea și echipamentele de depozitare de care aveți nevoie
- Zonele dvs. de depozitare a materialelor
- Procesele optime de manipulare a materialelor și vitezele de preluare
- Costurile implicite ale sistemului pe toată durata de viață
- Strategii de creștere și tendințe de piață.
Determinăm dispunerea optimă, sistemul și fluxul tehnologic pentru asigurarea că depozitul dvs. este optimizat în continuu.
Produsele Dexion sunt concepute să reziste în medii solicitante de lucru. Și nimic nu se compară cu solicitările din depozite și centrele de distribuție. Rulajul constant de marfă, stivuitoarele și paleții lasă urme pe orice sistem de depozitare. Vă putem furniza și mai multe accesorii pentru a vă menține în siguranță atât sistemul de depozitare, cât și angajații.
Odată realizată specificația, este demarat procesul de proiectare și instalare, cu ingineri calificați și instalatori instruiți. Se poate asigura un program complet de service care să includă inspecția rafturilor, sănătatea și siguranța, service și întreținere, alături de cursuri și seminarii.
Studiu de caz: Producător de băuturi răcoritoare din UK își mărește serviciul de distribuție utilizând amprenta la sol a depozitului existent
Un producător de băuturi răcoritoare dorea să își mărească producția și căuta să își eficientizeze distribuția din cei 150.000 mp fără să mărească amprenta la sol a depozitului. Brandul binecunoscut produce băuturi răcoritoare și vânzările sunt în funcție de condițiile meteo pe timp de vară. Loturile trebuie să aibă o trasabilitate completă; depozitarea este un proces continuu și distribuția cu camioane funcționează 24/7. Provocarea a constat în creșterea capacității de prelucrare prin oferirea bazei de clienți FMCG a unui serviciu îmbunătățit orientat pe realizări.
Lucrând îndeaproape alături de clientul nostru pe parcursul a 3 ani, am proiectat și am instalat un sistem de depozitare cu navete radiocomandate , cu capacitate de depozitare pentru 15.000 de paleți, pentru modernizarea eficienței operațiilor existente în depozit, de la recepția produselor până la ieșire.
Sistemul, proiectat inițial în mod semiautomat, a fost conceput pentru până la 300 de mișcări de paleți pe oră, o creștere de 200% față de sistemul existent de depozitare. Acesta a furnizat nivelul cerut de creștere a afacerii; conceptul inițial a fost proiectat în vederea automatizării în viitor, pentru beneficii ulterioare conform obiectivelor ambițioase de creștere. Afacerea a putut „crește” la o capacitate și mai mare, prin adăugarea de navete suplimentare ulterior, oferind un ROI puternic al investiției inițiale.
În trei ani, afacerea a depășit toate așteptările de creștere și a atins pragul de mișcări de paleți pentru operare „manuală”. Aceasta a condus la realizarea celei de-a doua faze a sistemului și anume automatizarea lui; creșterea la 600 de mișcări de paleți pe oră și menținerea planurilor curente de dezvoltare ale firmei.
Despre noi
Cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 200 de milioane de euro în anul 2018, Dexion face parte din grupul Gonvarri Material Handling, un furnizor de top paneuropean pentru produse și soluții de depozitare. În plus, produsele și serviciile Grupul sunt comercializate și furnizate în întreaga Europă sub brandurile Constructor, Kasten și PSS.
Produsele merg de la rafturi inovatoare pentru paleți și până la soluții de depozitare cu rafturi cu polițe pentru birouri și arhive. Furnizăm un pachet complet de servicii, inclusiv consultantă, planificare și întreținere, fie că cerința este pentru dotarea unui depozit sau a unui centru de distribuție, fie că e vorba de soluții de rafturi pentru sectoarele de vânzare cu amănuntul, producție sau industria de automobile.
Contactați-ne pentru informații suplimentare.